bLog BooLat

bLog BooLat

Sunday, November 28, 2010

PinkPinkPink~~~~

Nth knape ngn aku skang nie.. obses sgt ngn wane pink... klu bukak internet kompem aku crila gadjet2x yg mnarik yg wane pink.. xkirela handphone ke, iphone ke, kete ke, laptop ke... sume wane pink... Pdahal aku buknlah top followers wane pink pown.. huhu.. ttbe jew jd keperempuanan plop aku skang nie.. hehe

Arrggghhh!!!!

Apsal aku mnjerit?

Apsal aku mragam nie??

Hah! korang nk tau... Aku nk beli phone barula... dh angau sgt dh nie nk dptkn hndphone bru nie... (wane pink ye tuan2x dn puan2x... =b) Mcm kat bwh ni hah..

Kawaii kan.. ^_^V

Ni model Nokia C3 punye.. aku actually xkesah sgt model cam mn pown... Aslkn wane die pink.. tp yg ala2x blueberry la... Yg aku tnjuk kat atas nie xdelah scggih mn pown function die.. tp aku suke la design n kaler die.. 2 yg penting.. hehe.. Aku gune enset pown bknnye nk wat ape sgt pown, juz nk colling2x or msg2x jek.. amik gmbr kekadng.. 2 jek.. ag pown phone aku sbelum nie dh lm dh aku gune, since aku kat matrix ag.. thun 2007 ag.. dh 3 thun dh.. bteri pown dh kong dh.. klu col pown kejap jer bteri dh nk abish... Gram tol aku..

Nila model enset lm aku...
                                                                        depan die
                                                                           blakang die


Gmbr nie aku amik kt internet, diorg jual tuk second hand punyer.. hrge Rm168 jek.. murh siot kowt.. yela, yg ori pown brape rtus jek kan..

Enset ni adiah dr abg sulung aku yg keje kat syarikat motorola smpena aku dpt masuk matrix.. ari2 mmg femesla enset nie.. Tp skang hrge pown dh turun gile dh..

Aku ingt ag tyme aku nk belikan cover tuk enset 2 kat kedai, ade tokey cina 2 nk suh aku jual kan kat die.. pdhal aku bru jek guna enset 2 xsmpai sbulan pown.. xknla ttbe jek nk jual kat die.. nth pape nth.. (bajet sayang agla kan.. org laen beli kan, hehe)



Hadoiii....

Tetibe jek peut aku memulas.. Saje je tyme2x cmnila die nk kuar.. hehe

k,lah.. wat mse nie aku tulis stakat ni dulu la.. Jap2x ag aku smbung plop.. huhu.. ok, tata!

No comments:

Post a Comment